9 to 1

9 lasts:
last cigarette: never
last beverage: fresh squeezed limes from my backyard in water
last kiss: much, much too long ago
last movie seen: Just Like Heaven
last phone call: family friend (y’know, one of them “Aunties”)
last cd played: Naughty by Nature – IIcons… like last year some time.
last bubble bath: Years and years ago… probably something like 1995
last time you cried: Can’t actually recall this one, so long enough ago

8 have you evers:
have you ever dated one of your best friends: nope
have you ever skinny dipped: yep
have you ever kissed somebody and regretted it: Nope
have you ever fallen in love: hahah yeah with practically every girl i meet
have you ever lost someone you loved: “lost”… probably not in the sense here
have you ever been depressed: Never strong enough to be a full-blown Depression (y’know, capital D style)
have you ever been drunk and thrown up: nope (luckily!)

7 states you’ve been to:
1. Victoria
2. New South Wales
3. Queensland
4. … California!
5. New Jersey
6. New York
7. Maryland

6 things you’ve done today:
1. went to work
2. read “We Can Remember it for You Wholesale” by Phillip K Dick (short story)
3. ironed my clothes
4. cooked dinner
5. made lunch
6. >.> blogged!

5 favorite things in no order:
1. cold tim tams from the fridge
2. family
3. books
4. napping
5. coffee

4 people you can tell [almost] anything to:
1. Mum & Dad (they count as one)
2. Sister
3. The one on the other side of the world
4. M’Lady (she knows who she is, or should anyway)

3 wishes:
1. Retire by 30
2. Find that special girl who likes me back
3. More wishes

2 things you want to do before you die:
1. Own a small tropical island to call my very own
2. Have people know my name the world over (I really am a meglomaniac)

1 thing you regret:
1. Not being totally honest to her. Next time I’ll do it right.

3 thoughts on “9 to 1”

  1. And will I be invited to this small tropical island of yours? :D?

    I met Kunal the other day at the lecture, he looks different without his Turban @_@; Plus he said you are being absorbed into the world of “money money money” so just don’t forget the simple things in life~

  2. 9 lasts:
    last cigarette: …drunken (almost) flirtacious drag on best-friends ex’s cigarette (6 months ago)
    last beverage: water drank stright from jug (most went all over my t-shirt :P)
    last kiss: earlier today
    last movie seen: at Movies: Thumbsucker (good movie btw)
    last phone call: to aforementioned bestower of the kiss
    last cd played: The Thrills – Let’s Bottle Bohemia (last night)
    last bubble bath: OMG, that’s what’s missing from my life!
    last time you cried: yesterday

    8 have you evers:
    have you ever dated one of your best friends: yes
    have you ever skinny dipped: no, but I have swam in my underwears
    have you ever kissed somebody and regretted it: …nope
    have you ever fallen in love: i think so
    have you ever lost someone you loved: yes, my Grandma
    have you ever been depressed: Yes. I had Glandular Fever. I have so much sympathy for those who have clinical depression
    have you ever been drunk and thrown up: Twice (once from the aforementioned cigarette). Never drink when you’re very worried about someone

    7 states you’ve been to today:
    1. Euphoric (for a short while earlier today)
    2. Shock (when my a car was almost hit – see below)
    3. Embarrassment (for reasons i chose not to disclose)
    4. Sleepy…. OMG, I’m so sleepy
    5. Silly
    6. General contentness
    7. A tease

    6 things you’ve done today:
    1. drove car to uni
    2. ate yummy lunch
    3. received kiss/es
    4. learnt a few things about myself
    5. almost was hit by another car (not at all my fault)
    6. read Mr. K’s blog

    5 favorite things in no order:
    1. hugs
    2. family
    3. chocolate
    4. friends
    5. sleep

    4 people you can tell [almost] anything to:
    1. Mum (& Dad to a lesser extent)
    2. People who I have a natural connection with and trust (some of these people I hardly ever see, but they still seem to understand me)
    3. my b/f
    4. Anyone (when I’m drunk) :D

    3 wishes:
    1. Live happily ever after
    2. Have everyone I care for live happily ever after
    3. More wishes (i steal your idea :D)

    2 things you want to do before you die:
    1. Have my own family
    2. Completely understand myself and one other special person

    1 thing you regret:
    1. That I regret too many things (I should be nicer to myself sometimes, I think)

  3. celina: of course! :D what would I do without my favourite geek-chick? ;) and doesn’t Kunal look cool now?! :D i thought it was pretty cool anyway. I’m not going to forget the simple things because most of my money is going into paying bills, for the basics, and what’s left goes into Dad’s bank account coz i’m renting on the cheap. Savings are limited at the moment -_____-

    kirsty: lol love the variation on states :D

Leave a Reply